Reklamácie
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Záručná doba - začína plynúť v deň prevzatia tovaru kupujúcim. Na potraviny sa vzťahuje po dobu trvanlivosti vyznačenej výrobcom. U ostatného tovaru podľa platnej legislatívy. Kupujúci je povinný si po prevzatí tovar skontrolovať či je neporušený a v bezchybnom stave.
Postup pri reklamácii
- O reklamácii nás informujte v čo najkratšom čase telefonicky na č. tel.: 0907 036 482 alebo e-mailom info@milchema.sk
- Tovar zašlite na našu kontaktnú adresu nie ako dobierku. Do zásielky priložte stručný popis dôvodu reklamácie a kópiu dokladu o zakúpení tovaru.
- Oprávnená reklamácia bude riešená výmenou tovaru za nový alebo vrátením peňazí podľa výberu kupujúceho.
- Predávajúci sa zaväzuje, že reklamáciu vybaví čo najrýchlejšie k spokojnosti zákazníka nejneskôr však do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru od kupujúceho. Kupujúci bude o vybavení reklamácie vyrozumený telefonicky alebo písomne
Aktualizované v Považskej Bystrici 28.8.2014